Helg

Såå skönt med helg så man får sova lite.. Det tar på en att kliva upp halv 6. Mitt nya schema kommer vara skönt. Kommer för det mesta åka hem halv tre, börjar kvart i 10 på tisdagr, 12 på onsdagar och slutar 11 på fredagar. Kan man inte klaga över.. Det ska bli roligt med lite andra ämnen också, speciellt matte. OM jag nu kommer ihåg nåt utan att ha läst på ett år.. Igår var jag o Pilla på hockey i Järpen, det var skoj eftersom dom vann.. Vill åka på tisdag till Ånge o kolla på dom också. Har väl blivit deras största fan nu eller nåt.. HAHA. Men iaf när vi åkte till Järpen höll vi på o köra på en älg.. Usch, kan fan ha varit de läskigaste jag varit med om. Trodde verkligen att vi skulle köra på den.. Imorgon ska Kerstinperstin få hoppa lite. Ska bli spännande o seh ur hon kommer vara. Hon blir ju rätt taggad när vi hoppar, o vi har ju inte hoppat så ordentligt på någon månad. Inte så högt o när vi har gjort det har det varit något enkelt men nu börjar allvaret igen. Nästa helg är det Marcusträning. Kerstin ska få gå båda dagarna, så jag kommer ju vara aningen frustrerad efter lödagens pass kan jag lova. Övningar är inte hennes starkaste sida. Men det ska bli skitskoj att få träna för honom igen, var ett tag sen, tror inte jag gjort det sedan jag var hos honom i somras. Nu blir det iaf mys med Pilla, Per o Meja. Hööörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0