januari

Har hoppat Selma idag. Gick hur bra som helst trots att hon inte hoppat så mkt nu på slutet.. Har ju haft lite vintervila som var behövligt för hennes del och kanske min. Haha! Det märktes ingenting att hon inte hoppat på ett tag. Vilken stjärna hon är.. Hon skulle nog kunna hoppa hur högt o stort som helst.. Men hon är ju "bara" 8 år.. Det är nu allvaret börjar för hennes del!

Jag blir så less på allt folk som ska lägga näsan i blöt! Bry er om erat eget liv o skit i andras så blir det nog bättre.. Gå o sprida massa falska rykten är väl jävligt onödigt.. Eller vad tycker ni? O fort går det, och efter varje en som hört ngt så blir dde bara värre o värre o ännu sjukare grejer! 
JU sjukare grejer ju roligare och fortare sprids skiten, de rykten som är falska sprids fortast..
Man måste ha väldigt lite o göra när man snacka om alla andras liv..
Men det är väl så samhället är uppbyggt nu för tiden, det finns nog ingen som inte tycker om o höra skvaller o snacka skit, men när man gottar sig i andras misstag o bekymmer är man fan på en låg nivå tycker jag!

Imorgon är Meja en månad, tiden går ju hur fort som helst.. Känns som att det var igår som de ringde o berättade om att hon kommit..

Ikväll äre Paradise som det inte varit på hur länge som helst.. Då sitter jag bänkad framför tvn kan jag lova.. Efter det blire ännu mer Grey´s, har börjat kollat om på alla säsonger. Är på andra nu. Kan ju vara den bästa serien som finns. Älskar den verkligen!
Hööörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0