körkort

Idag har jag gjort stadskörningen och halkbanan.. Fasen vad kul halkbanan var! Skulle fan vilja köra på isen o bara sladda. Haha.. Nu har jag iaf fått en tid för uppkörningen, bara till o plugga teori också.. Jag har ju gjort roligare saker i mitt liv. Men nu ska jag verkligen lägga ner lite tid så jag får det nån gång..

Endast fyra dagar kvar nu! Känner mig som ett barn igen.

Kersitn gick väldigt bra i helgen.. Hon var superlugn för att vara henne.. Första dan var det mardrömsövningar för henne. Galoppbommar på volt, studs på säkert 8 hinder och sen en serie. Inte hennes favorit övningar direkt men hon gjorde det riktigt bra..
Andra dagen var det bana, hon var lugn då också.. Lyssnade lite väl mycket ibland, kan ni tänka er att Kerstin blivit lydig.. Inte jag! Hahaa! Vi hoppade inte allt för högt, men hon kändes som att hon är på topp nu igen.. Ska fortsätta att inte hoppa för högt med henne. Hon h, har en tendens att bli lite oförsiktig när det blir för lätt för henne och så vill jag ju inte ha det..
Hoppade hingsten idag, ojojoj vilken häst.. Han är ju fortfarande lite valpig och så men när vi väl får ordning på det kommer det nog att bli rikitigt bra tror jag! Med hans galopp kan man nog hoppa högt. Åh som jag ser fram emot att åka på tävlingar med honom och visa upp honom.. Han är såå snygg!

Nu har jaft konstant huvudvärk i fyra snart fem dagar.. Kan vara det värsta jag vet.. Konstant ska jag nog inte säga, men de flesta timmarna på dygnet består av huvudvärk iaf.. Men men det ju inget fel på mig, allt är normalt.. Eller!?

Nu ska jag kolla på tv med per, pilla o lina höörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0