Livet är ingen dans på rosor

Nä det är det verkligen inte, speciellt inte nu!
Det här året hade nog inte kunnat börjat på ett sämre vis..
På måndag åker Selma bort på obestämd tid..
Min lilla Hilda som jag haft i snart 10 år ska få avsluta sina dagar snart då hon inte mår så bra längre..
Kan nog med säkerhet säga att jag aldrig känt mig så tom någon gång tidigare som jag gör nu!
Allt känns mest bara meningslöst... Och snart börjar skolan vilket kommer att göra mig ännu mer deprimerad.
Nä nu ska jag inte tycka synd om mig själv, men det är faktiskt just jämt vad jag gör. Man kan tycka att det är töntigt men det får ni tycka om ni vill.. Jag bryr mig inte ett dugg..

Kerstin kommer iaf hem på måndag, det ska iaf bli skoj. Hon ska få börja komma igång på riktigt nu så hon är i superform till tävlingarna börjar. Längtar till det! Hon ska få gå sitt sista tävlingsår och ska få gå ordentligt.. Efter det ska hion bli fölmärr på heltid.. Hon kommer förmodligen få många fina och definitivt bra föl.. Sådan kapacitet den hästen sitter på.. Synd att hennes tävlingskarriär inte blev längre än bara 3 och en halv säsong med nästa säsong.. Men det har varit så roligt att se hur hon har utvecklats både mentalt och fysiskt. Men det har ju inte varit den lättaste hästen jag haft men kan nog vara den roligaste med tanke på hennes bakgrund..

En väldigt rolig sak är iaf att Per friade till Pilla på nyår.. Så till sommarn blir det bröllop, och kan ni tänka er, jag har blivit tillfrågad att vara tärna.. Kan man ju inte säga nej till direkt. Hålla tal och ha finklänning på mig, kanske inte riktigt Alexstyle. Haha, men så får det bli..

Nä nu ska jag kika på film, jobbigt att man vänt på dygnet, eller inte nu men om en vecka när skolan börjar kommer de bli ett helvete. Men men.. Hööörs!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0