en vecka kvar

Det är helt galet vad fort tiden går! Nu har det äntligen blivit sommarlov! Eller ja jobblov för mig! Ska jobba hela sommaren med start i juli, men det är bra att jag får tjäna lite pengar, kan behövas! Nu är det mindre än en vecka till SM. På fredag börjar det med en förklass på torsdagen. Jag, mamma och Kerstin drar neröver på tisdagen. Vi får verkligen hoppas att det är bra väder, när hon inte kan ha skor och det går på gräs..
Men det ska väl inte vara något problem förhoppningsvis!

Förkyld har jag hunnit blivit en gång till. Tänk att jag ska ha sådan otur med alla dessa sjukdomar! Nu är jag verkligen less på att vara sjuk!
jag ska strax dra iväg på träning med Santana, det kan bli väldigt spännande.. Men nog ska hon kunna sköta sig. Vet inte riktigt hur många gånger hon varit ut och träna förutom på klubben då.. Hon var ju iaf på tre års testet för lite mer än ett år sedan. Hahaha!
Imorgon är det Loppans tur, vi får hoppas att han inte är hings ( det har han inte varit nu på ett tag), och att han går så bra som han kan göra. fast man åker ju på träning för att få hjälp så det bästa är väl egentligen om dom krånglar lite, men man vill ju alltid det ska gå bra!

Nä vi får höras senare! hejhej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0