timrå

Imrogon åker vi iväg igen, jag, mamma och Kerstin till Timrå! Hon går på lördag och på söndag, La, Msv A och Msv A. Men kan tycka att hon inte borde tävla helgen efter SM men nu har vi bestämt det så det får helt enkelt bli så.. Kerstin är ingen häst som tycker det ät jobbigt att resa eller så, så förhoppningsvis klarar hon av det! (vilket jag vet att hon gör).
Vi firar alltså midsommar där i år igen. Men det kan vara rätt så mysigt. Vi får hoppas på fint väder!

Min laddare till telefonen gick sönder så jag var tvungen att köpa ny, jätte onödigt.. Vet inte alls varför den gick sönder heller, men en laddare behöver man ju så det var bara att köpa ny!

Nä nu ska jag hoppa  in i duschen sen kika på nån film! Ha dé!



Hittade lite bilder på Selmis :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0