Kyla

Nu är det riktigt kallt ute... 24 grader var det nu när jag åkte från stallet. Det är inte ens december än!! Hur ska det här sluta!? Ska bli riktigt skönt att åka till Thailand!
Jag har funderat på att klippa Rosie, eller jag måste ju men nu känns det inte så roligt.. För det första kommer det bli kallt för henne i de här kylan och för det andra kommer väl jag att frysa ihjäl medans jag klipper henne. Men hon skulle behöva klippas för hon blir så himla svettig när man rider ordentligt på henne, det är ju inte så skönt för henne det heller. Jag får se hur jag gör helt enkelt..

Åkte till stan en sväng i fredags. Jag tappade min telefon (i nyktert tillstånd) och fan vad det inte är roligt att vara utan den! Blir totalt tokig. Som tur var det någon snubbe som kom med den senare på kvällen till Jenniefer så imorgon får jag tillbaka den igen!
Är det någon som fått något konstigt sms eller liknande så var det förmodligen inte jag!

Nä nu ska jag kika på beck och mysa med mamma! Hejhej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0