Lat nu igen

Nu är det några dagar sedan jag skrev igen.... Mina dagar räcker ju helt enkelt inte till!?
Helgen har varit ganska lugn, eller njaa... I fredags var jag på middag hos Josefin för hon ska flytta till Åre till helgen. Vi fick jätte god kyckling med pasta och något ännu godare till efterrätt! Sedan åkte vi på gourme en sväng men där var det inte så mycket drag så vi bestämde oss för att åka till stan ist... Jag, Josefin och Lina!
Det var faktiskt riktigt roligt på krgen.
Lölrdagkväll jobbade jag på krogen, det gick väl bra. Men jag var riktigt trött så igår vaknade jag 11!!! När hände det sist? Väldigt länge sedan iaf...
Jag red Rossie, plugade och åt pizza med Per och Pilla, det var allt jag hann med igår.
Men nu ska jag göra mig klaoch gå till bussen.. Hörs!

Fina Kerstin när hon var i form på SM:et.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0