Vemdalen

I helgen åkte jag och Lina till Vemdalen.. Det var mycket roligt, kanske vi hade för roligt? Nu när man bränt med massa pengar och helgen är slut känns det lite surt men det var det väl värt..

För övrigt känner jag mig lite sjuk och är allmänt less på skolan! Det är så drygt att pendla, inget jag rekomenderar. Men nu går jag bara tre veckor till sen har jag jort halva trean så det är väl bara att stå ut helt enkelt...

På torsdag ska jag, Nathalie, Michelle och Linn gå på nya Harry Potter filmen. Jag längtar som en tok! För er som inte visste så är ju Harry min idol! Tänk om man levde i den världen, det hade ju varit galet roligt!

Nä nu ska jag slänga i mig lite mat och sedan åka o rida Rosie, hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0