Dags att börja igen

Ja som sagt nu är det dags att återuppta bloggen igen... Men det har helt enkelt inte funnits tillräckligt med tid och inte heller något roligt att skriva om.. Men nu ska det väl förmodligen göra det.
Denna vecka ska jag vara hos Elin på praktik.. Eller egentligen är det väl på klubben jag ska vara men det känns inte så roligt så då är jag hos Elin ist.
Connie som är mitt projektarbete att rida in ska vi ta tag i ordentligt så hon blir inriden någon gång.. Än är det ju ingen brådska men det kan vara skönt att ha det gjort innan vintern.
Rosie ska få börja hoppa igen, så får vi se vart det leder.. Det ska bli jätte spännande..
Loppan ska på träning på söndag sedan nästa helg ska han få tävla i Timrå, så det händer en hel del nu så nu blir det skärpnning med skrivandet..

Vi hörs!!

Kommentarer
Postat av: Maria Molin

ÄNTLIGEN ALEX!!!:) Som jag väntat:) Nu vill jag se lite bilder här i bloggen oxå!!:) Kram

2010-10-27 @ 18:23:44
URL: http://marayamolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0