Praktik vecka

Ja den här veckan har jag ju som sagt haft prakik med Elin..
Vi har ridit på och stökat. I måndags flyttade Rosie till Bräcke för att vi skulle kunna sära på henne och fölunge och än så läänge har det gått bra. Och det är väldigt roligt att börja rida henne igen efter dom här två åren som jag inte har ridit henne..
Loppan fick hoppa i tisdags, vi hoppade en studs sedan en kombination och han blir bara bättre och bättre kan jag väl säga. Han hoppade riktigt bra.
Vi har hängt på Connie hela veckan och det har gått jättebra. Hon ska dra vargtänderna den 15:e november så vi vill inte göra för mycket på henne innan dess.
Complete har också fått varit ute och gått med sadel och träns. Ja det händer en hel del nu... :)

Loppan ska få åka på träning på söndag, det ska bli kul, sedan nästa söndag ska han få åka på säsongens sista tävling på hemmaklubben Timrå.. Det blir också spännande.

Nä nu ska jag göra mig iordning för att gå på jobbet sen! Hörs hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0