Påskmaskeraden

I lördags var det påskmaskeraden på jämtkrogen. Jag, Lina, Janne och Linnea bestämde oss för att vara kiss.. Vi trodde inte att det skulle bli så bra, kändes inte så bra med outfiten men det blev helt enkelt super och vi vann!!
Det var skitskoj iaf! Dock var man ju inte så snygg men det får man väl ta när det är maskerad om man går in för att vinna. ;)
I söndags mådde jag mindre bra kan man väl säga. Jag som aldrig blev bakis förr har nu börjat blivit det, inte kul! Så nu är det slut med alkoholen på ett tag, självklart ska jag väl kunna ta något glas då och då men full det ska jag inte vara på länge!

Det har ju varit ganska så skönt väder nu på lovet, riktiga sommarkänslor får man!! Så min tid har spenderats mycket ute och i stallet. När jag istället skulle behöva plugga så gör jag ingenting, men det har känts som att jag behövt det.. Och så skönt det är att inte göra nånting alls, dagarna blir långa men samtidigt känns det som att dygnen är för korta, mycket märkligt!

Ikväll ska jag iväg och testa håruppsättningar inför balen, spännande! Har inte en aning hur jag vill ha håret men det visar sig.
Undra hur mycket pengar man lagt ned på balen och studenten nu!? Och hur mycket till kommer det att bli?
Känns som att det är lite överskattat med allting. Men men, man tar väl bara studenten en gång!



Så här fin var Kerstin i lördags när jag tog in henne och tänkte borsta lite på henne.
När jag borstat färdigt såg det ut som att jag klippt en hel häst. Helt galet vad mycket hår den hästen har!
Man kan inte tro att hon har varit en fin tävlingsponny direkt. Hon tror även att hon är nån slags vildhäst som inte gärna vill komma in från hagen.
Det är 10 månader sedan jag slutade tävla och rida på henne. Det är faktiskt länge sedan nu, tiden har gått så fort. Önskar att jag var 15 år och hade massa år kvar på henne.

http://www.youtube.com/watch?v=1FAFshuHWeA

Här kan ni gå in och kolla på hennes allra sista tävling från Timrå midsommarhelgen. Hon avlsutade på topp med att vinna en MSVa...


Vi hörs!!


Kommentarer
Postat av: a

Varför säljer ni henne inte? :)

2011-04-27 @ 17:10:21
Postat av: Alex

Varför vi inte säljer Kerstin?

Dels för att vi har lovat att inte sälja henne när vi fick henne, sedan är hon gammal och det har inte funkat speciellt bra när någon annan ridit på henne så hon blir kvar hos oss! :)

2011-04-30 @ 12:48:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0