sjuk....

Nu har jag inte skrivit på evigheter igen... Men anledningen till det är att jag varit sjuk igen.
Hela förra veckan låg jag i feber och var hemma från skolan. När jag väl hade blivit frisk och gick på skolan på fredagen fick jag magsjuka natten till lördagen. Det är absolut det värsta jag vet! Varje gång jag får det glömmer jag bort hur jobbigt och hur mycket jag verkligen hatar det. Men nu när jag haft det borde jag inte få det på länge.

Sist jag skrev höll jag på med Projetket, det är äntligen klart så det känns super skönt. Det som väntar härnäst i skolväg nationellt prov i svenska på torsdag. Skrivdelen, inget man diretk kan plugga till så det är väl skönt men man är lite nervös ändå.

På söndag är det tävling i Timrå. Loppan ska gå en 1m och Rosie en 1.20m. Det ser jag fram emot.
Men nu ska jag titta klart på big brother. Vi hörs!!


Kommentarer
Postat av: Anna Englund

Gud! Tycker verkligen synd om dig! Feber och magsjuka går verkligen inte ihop. Jag har också haft det i några dagar och håller verkligen med om att man glömmer mellan varven hur fruktansvärt det är! Krya på dig!

2011-04-15 @ 18:54:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0