Länge sedan

Sämst på att blogga, jag vet!!! Det är inte alltid prio ett!
Men vi har väl en del att ta upp då ist!
Tävlingen i Brunflo slutade med blandade resultat! På fredagen reeed jag 1.20 och hade ett ner, helt mitt fel då jag red på 8 galoppsprång där det skulle varraa 7! Rosie var superfin! På lördagen red jag 1.30 och då var vi dubbelnolla och kom 5a! Hon var superfin även då, hjälppte till väldigt mycket själv också! Hon kan ju bli lite slarvig ibland men inte då!
På söndagen red jag 1.35 för första gången på tre år på henne, vi hade två ner varav ett av peten var mitt fel! Hon kändes lite trött men kämpade på bra ändå! Hon har ju inte heller gått något meeting detta år och hon är ju väldigt känslig, blir lätt tjock i benen och lite mer tjaffsig om hon inte får gå i hagen. Men summa sumarum så är jag nöjd!!

Var på stråket några dagar! Det är kanske inte riktigt min grej för jag hadeinte så roligt som jag hade hoppats! Jag tycker att det blir för mycket folk och för långa köer så jag blir bara irreterad på allt folk då!





Rosie var supeerfin och hade knoppar hela helgen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0