Mycket fina hästar!!

Var på tävling i Ånge igår! Hästarna skötte sig super!!
Loppan var med igen efter två och en halv månads uppehåll från tävling. Han har inte heller hoppat ordentligt, hoppat lite småhinder några gånger och bana en gång så han fick gå bara 90 och 1m. Tänkte att jag kan lika gärna ta med honom dit som att träna hemma när det var så nära! Han var jätteduktig och gick nolla i båda klasserna. Lite prillig och busig men det får man väl vara när man är fem! Det märks iaf att han tycker det är roligt!
Rosie var inte sämre hon, hon kom trea i båda 1.20 och i 1.30. Hon kändes lite trött på framhoppningen till 1.30 så jag var lite nervös över hur det skulle gå, Rosie känns aldriig trött! Det var en A/0:a så jag bestämde mig för att rida den lite på fart och det lönade sig! Tyvärr rev jag näst sista hindret men hade bästa tiden, 4 sekunder snabbare än Jessica Christensen som vann! Så det var skoj! Det är såna här dagar man inser varför man egentligen läägger ner så mycket tid och energi på hästarna! :)

När jag kom hem jobbade jag på krogen från 21-2. Nu ska jag dra iväg och jobba igen, 10-09.30 imorn! Är lite trött men det ska väl gå bra!
Vi hörs!







Världens bästa hästar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0