fredagsmys

Nu har jag varit här i två dagar och det går bara bra! Än längtar jag inte hem, haha!
Jag bor med en tjej som heter Matilda som är väldigt trevlig. Det visade sig att vi hade väldigt många gemensamma bekanta. Världen är bra liten.
Marcus, Lena och barnen har åkt på tävling och kommer att vara borta i nästan två veckor...

Idag har jag ridit tre hästar plus Loppan. Han var iaf väldigt duktig när vi åkte ner i onsdags, inte ett ljud ifrån honom. Det kom när vi väl var framme. Han tror nämligen att han är en hingst så han härjar och har sig. Jag tror dock att han har väldigt roligt när han springer fram och tillbaka i hagen och visar upp sig. Självfallet har han tappat en sko idag, just idag som Marcus har åkt iväg. Någon sko har jag ju inte hittat. Om jag bara skulle hitta den kan jag ju slå på den men annars lbir det svårt!!!
 
När vi var klar i stallet för dagen typ vid halv sju åkte vi in till Norrtälje och köpte pasta. Tydligen har de en tradition med fettofredagar som jag måste vara med på!
Nä nu ska jag fortsätta titta på tv, vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0