Hatar telia

Idag fick jag reda på att jag måste betala 2000 spänn för telefonen! Hur är det möjligt!? Jag har ju inte direkt förstört den, den slutade ju bara att fungera! Hur kan det inte täcka försäkringen?? Jag blir så le! För tillfället skulle jag inte tipsa någon att köpe en iphone!

För övrigt så går det väldigt bra här nere för mig! Loppan sköter sig bra också! Han tycker nog att det är roligt med nytt ställe.. Ni som vill är välkomna att hälsa på! :)

Jag fick även bilderna att välja mellan som jag skall få sedan segern hemma i Bräcke. Inga roliga bilder direkt!
Här är dom!



Skit ful bakgrund, annars var det ju fint....



Kanske inte fullt så roligt när det inte var en hoppbild, men det var ju finare iaf!


Kommentarer
Postat av: Maria Molin

Angåeende din telefon, kan du inte ta de på hemförsäkringen ? Var också in på tela med min och skulle få betala samma sak men då finns de vissa butiker som har rättigheter att laga iphones, jag kollade på blocket ( fick tipset på Telia i Östersund att göra de). Hittade då en kille som har sitt företag brevid Forex i Östersund, så kolla på blocket om de finns där du också bor :) Jag skrev något i stil som "laga iphone". Inte så dyrt var de heller, 600 kr skulle han ha för att laga min baksida som gått sönder :). Hoppas att de ordnar sig!! Kul att bloggen är igång igen :) Lycka till med de nya jobbet!!!

2011-12-07 @ 06:47:52
Postat av: Alex

Alltså de sa inget om att jag skulle få betala. Fick veta det när den var klar! Lite less jag blev men det är väl bara att betala om jag vill ha tillbaka den, jag får dock en helt ny vilket är bra iofs! Men man blir väldigt irreterad när det inte går på försäkring, har ju inte gjort något alls med den... Tack för tipset ändå! :)

2011-12-14 @ 16:05:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0