Nu är det över

Den kom och den gick julen.... Jag har inte haft någon julkänsla över huvud taget i år förän på julafton, men sen var det över igen.
Jag har ju varit hemma nu över jul, åkte hem i fredags, dagen då all busstrafik var inställd i Jämtland. Så jag fick ganska många samtal om att köra försiktigt! Jag kom ju hem hel iaf som tur var!
Imorgon åker jag tillbaka igen, då tar jag med mig Rosie. Det ska bli roligt att ta med henne ner... Hon har ju haft lite vila nu så det är bara att sätta igång henne när jag kommer ner.

Julen i sig har varit super. Så roligt att träffa alla mina barn igen. Nu har jag fått lite ny energi igen! :)
Detta var vad jag önskade mig i julklapp ;
 1. Ny dator, (pappas skitdator är helt värdelös).
2. Varma skor, jag fryser redan om mina stackars tår, vi har knappt minsugrader så hur ska detta sluta!?
3. Varma vantar!
4. Loppan skulle behöva nya skydd, så jag antar att jag får önska mig det för han har inte riktigt varit snäll i år så han får nog inte så många julklappar skulle jag tro.
5. Pengar!!! Är det någon som har nån miljon över så kan jag ställa upp att ta emot den. 
 
Jag fick dock bara varma vantar och lite pengar, ingen miljon direkt men men det kommer ju en födelsedag inom kort.... Sedan fick jag lite annat smått och gott som är bra att ha!
Jag ska iaf köpa veredus skydd för pengarna jag fick i julklapp! Hästarna måste ha nya skydd som de kan tävla i!

Nä nu ska jag passa på att mysa med barnen min sista kväll hemma! Vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0