Önskelista

Folk som säger att man är bönder för att man bor i Norrland har helt fel! Jag kan berätta att jag är mer bonde nu än jag någonsin har varit! Jag bor mer ute på landet än vad jag gjorde i Bräcke.
Jag kan tala om att jag har blivit en riktig hejjare på att köra traktor också, som om jag aldrig gjort annat...
Alltså mina dagar består av lite mockning, köra höbalar hit och dit, hämta havre (även det med en liten traktor), vedhuggning, matlagning och kanske till och med lite ridning. Vilket kap till brud va!? Eller kan man kalla mig brud, låter mer som karlgöra....

Jag har kommit på vad jag ska önska mig i julklapp iaf.
1. Ny dator, (pappas skitdator är helt värdelös).
2. Varma skor, jag fryser redan om mina stackars tår, vi har knappt minsugrader så hur ska detta sluta!?
3. Varma vantar!
4. Loppan skulle behöva nya skydd, så jag antar att jag får önska mig det för han har inte riktigt varit snäll i år så han får nog inte så många julklappar skulle jag tro.
5. Pengar!!! Är det någon som har nån miljon över så kan jag ställa upp att ta emot den.

Jag kommer förmodligen inte få något av det där men nu vet tomten iaf vad jag önskar mig!

Nu ska jag titta på One tree hill, vi hörs!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0