snart jul

Allt går fortfarande bra här nere. Nu känns det som att det är mitt hem, efter bara tre veckor. Härligt!
Jag var och hälsade på Lina och Jonas i helgen. Var ledig igår så jag åkte direkt när jag slutade i fredags. Det var roligt att se hur de bodde, jättemysig lägenhet tycker jag! Fick även träffa Mimosa, hon var sig lik...
Alltså vi har plusgrader och spöregn. :S Alla runt omkring oss verkar ha snö. Jag är väl inget jätte fan av snö men det är faktiskt bättre än regn, dessutom blir allt så skitigt i denna lera! Snön kommer väl lagomt tills på fredag när jag skall åka hem. Med transport också! Förmodligen kommer det vara super mycket trafik så det kommer väl att ta hela natten för mig...

Loppan är faktiskt riktigt fin nu. Dock är han lite väl lat vissa dagar men där emellan är han super.

Nu ska jag ta och laga mig någon mat sen ska jag nog unna mig att göra en kladdkaka. Vi hörs!





Jag saknar alla mina barn där hemma!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0