kort helg

Förmodligen hade jag lite för höga förhoppningar på 100-dagars! Det var alldeless för mycket folk på krogen, det är inte roligt för någon när det blir så. Men självklart hade jag roligt ändå! Men roligast är det när man inte har några förväntningar, när det blir impulskvällar som man bestämmer samma dag helt enkelt...

Jag hade svenska prov i tisdags, hade dock inte pluggat så mycket men smart som man är får man bara ett fel som genererade MVG. Helt ok!! Nu ska läsa en självbiografi och jag ska läsa "Min mamma sa att jag var sjuk" av Julie Gregory. Den handlar om Julie som blev konstant misshandlad av sin mor för att modern sökte uppmärksamhet. Jag tycker sådana böcker är väldigt bra just av den anledningen att de berör en så himla mycket. Samtidigt som den kommer att vara väldigt jobbig att läsa så tycker jag att det är fascinerande. Det kanske är fel ord men jag tycker att missöden är spännande och vill ta del av dem. Nu kan man tycka att jag låter helt knäpp i huvudet men sån är jag. Jag tycker det är jättespännande att läsa i tidningar eller höra på nyheterna om tex naturkatastrofer samtidigt som jag nästan kan sitta och gråta och känna med dem! Galet kan man tycka...
Min helg kommer förmodligen att gå väldigt fort. Jag har saker att göra hela helgen! Imorgon har jag tagit på mig stalljour, sedan på kvällen ska jag jobba på krogen. Så morgondagen kommer att gå fort. På söndag har jag stallet i Mälgåsen, tänkte ta ner och hoppa hästarna i Bräcke då. Tänkte bygga en rejäl bana eftersom att det
är tävling nästa helg och de behöver en genomkörare!

Nu ska jag sätta mig och läsa en stund innan man ska göra nåt annat! Hörs!


http://www.youtube.com/watch?v=SR6iYWJxHqs

http://www.youtube.com/watch?v=tuLcIABBuuM&feature=fvwrel

http://www.youtube.com/watch?v=Z4a8QtvOkBQ

Dessa tre låtar är på min lista just nu...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0