Måndag

Har precis packat väskan.. Imorgon åker jag till Lina och sover där till på torsdag! på onsdag är det ju 100-dagars därav ska jag sova där då! Kommer förmodligen att sjukt roligt!! Men man ska väl inte ha för höga förhoppningar då har man som minst roligt. Och det kommer att vara fööör många på krogen, inte så roligt men men!

Rosie fick komma ut på et galoppass idag med Mariah och Byron. Det var välbehövligt. Hon var pigg och det gick fortare och fortare! Haha! Hon är lite svår att kontrollera ute och speciellt på hack...
Loppan fick gå ett dressyrpass på banan med hjälp av Elin! Det behövdes också kan jag säga! Han har ju varit lite dum nu ett tag men idag gick det bra!

Idag anmälde jag till kungsnäs tävlingar. Jag rider bara på söndagen, Loppan 1m och Rosie 1.20m. Ska bli riktigt roligt att komma igång ordentligt med tävlandet. Var som sagt var ett tag sedan jag var igång på riktigt. Räknade ut att det var 8 månader sedan jag red en 1.20 och det var då på Kerstin. Efter det har jg bara ridit 1m på Loppan! Och ännu längre sedan är det jag red någon 1.30 eller 1.40. Men nu ska det bli ändring på det! ;)

Nä nu ska jag hoppa in i duschen! Vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0