Mat

Min telefon ska bort så fort som möjligt!! (ska bara spara lite pengar så jag kan köpa ny). Imorse ringde den inte , så jag missade såklart bussen. Nästa buss hade gjort så att jag var inne i stan vid tio och jag slutade elva så jag kände att det inte var någon idé att åka in.. Istället åkte jag till stallet och red, Rosie och Connie. Rosie var lite spänd idag igen så jag körde ett galoppass på henne. Connie var lite trött men gick bra ändå, hon fick galoppera lite mer idag, hon är så duktig..

Nu på efm har jag varit barnvakt åt Meja och som vi har busat. Hon är ett riktigt litet charmtroll mitt lilla snufsbarn!! Men nu har hon somnat och jag har slagit ner mig i soffan och ska käka Ben & Jerrys. Det måste väl vara lite nyttigare än chips iaf, eller? Jag kan verkligen inte sluta äta, mat och godsaker är verkligen det bästa jag vet!!
Jag får helt enkelt börja träna mer så att jag slipper sluta äta!! ;)



Så här ser Kerstin ut för tillfället. Kan man tro att hon gick SM så sent som i somras!? Haha!



Här har vi lilla Connie, är hon lik sin mor Kerstin??

Kommentarer
Postat av: Madde

Hahaha, söta Kerstin, hon ser ut som en brunbjörn med all päls ;)

2011-02-13 @ 20:07:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0