Praktikveckan

Som sagt i tidigare inlägg så har jag haft praktik denna vecka med Elin och Mariah. Det har gått bra och hästarna har gått ordentligt. Connie har blivit lite mer riden och hon är hur underbar som helst.. Hon har galopperat nu och idag red jag en sväng själv. Skulle jag vara 12 år skulle jag vilja ha den ponnyn. Man kan nog göra precis vad som helst med henne utan att hon bryr sig. Och förmodligen ska hon väl bli bra med Kerstin som mamma och Lipton som pappa, kan ju inte bli annat då!
Jag har hunnit med att klippa både Rosie och Loppan, gud så mycket snyggare och sportigare de blir.. Nu ser de ut som riktiga tävlingshästar, vilket dom ska bli (igen för Rosies del) iofs.
På söndag ska båda få träna för Nina, det var ett tag sedan jag var på träning nu så det ska bli roligt. Tävlingarna börjar ju snart.

Imorgon börjar skolan igen och det känns lite vemodigt tycker jag, men det ska väl gå bra!
Igår hade Daniel Johansson nån slags fest, fast jag tror att de flesta var nykter men lika roligt hade vi ändå. Roligast var att vi spelade spel, TP, riktigt skoj de. Jag är en riktig spelmänniska jag! Det spelar ingen roll vilken typ av spel det är, kort, sällskapsspel, yatzy, tv-spel etc, allt är skoj!! Så vill man göra något roligt för mig ska man ordna en spelkväll! ;)

Men nu ska jag gööra iordning lite chips och dipp så det är klart till solsidan.. Hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0