hår och balklänningsproblem

Idag åkte jag hem med tåget halv fem och precis innan Bräcke kör vi på en älg. Och det kändes, inte mycket men det kändes. Och det vidrigaste av allt är att sprutar blod och annat äckligt på tågrutan. Och då satt jag inte speciellt långt fram i tåget. Usch!! Hoppas älgen dog på en gång!!

Imorgon är jag ledig, kommer ju att vara ledig varje onsdag resten av terminen. Kommer även att vara hemma på torsdag då vi egentligen ska gå på någon föreläsning som vi gått på två ggr tidigare så jag skippar det.
På torsdag kväll åker jag in till Lina och stannar tills på lördag så nu hoppas jag att många ska ut på fredag och att det blir roligt!

MEN mitt stora dilemma just nu är mitt hår och klänning till balen.
Jag saknar mitt hår, vet inte om det är det blonda jag saknar eller längden. Förmodligen är det lite både och. Men om jag ska försöka få till det blont igen kommer det ta tid och förmodligen kommer det att vara någon dassig färg på studenten och det vill jag inte!
Balklänning, vad ska jag ha för någon!? Jag vill nog inte ha klänningen som jag hade på Per och Pernillas bröllop somm det var tänkt. Det känns både som att det är en tråkig modell och fel färg för mig. Men vad ska jag då ha för färg och modell!?
Ja, som ni förstår så är inte livet lätt just nu! Tänk om någon bara kunde fatta alla mina beslut....

       



Kommentarer
Postat av: Lina

Jag tycker den där klänningen är jätte fin :)

2011-01-26 @ 08:15:28
Postat av: Sofie

Om du vill kan du låna min balklänning. :-)

http://postlund.blogg.se/images/2007/bal_1179418651_4244001.jpg



Haha, en dålig bild men ungefär sådär ser den ut. :)

2011-01-26 @ 08:57:15
URL: http://postitlund.wordpress.com
Postat av: Mariah

Jag har också några du kan få prova. En som jag hade på den tiden jag var smal, på Lottas bröllop. Den är rosa, jag var ju tärna då. Sen har jag en som jag hade när jag var tärna på Maria ts bröllop, den är typ mintgrön. Den rosa är finare tycker jag nog... Du kan få prova dom om du vill!

2011-01-27 @ 11:42:45
Postat av: Maria

2011-01-27 @ 15:12:24
Postat av: Maria

Den röda är ju jätte fin:) Svårt val men prova allt du kommer över så hittar du "the one" :)

2011-01-27 @ 15:14:35
URL: http://marayamolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0