helg

Nu har jag äntligen läst klart Matte och Engelska... Skulle kunna tro att jag aldrig mer kommer att spendera en pluggtimme till på något av dessa ämnen. Man ska väl aldrig säga aldrig men som det känns nu så aldrig mer!
Till veckan kommer jag alltså att byta schema och ni har ju sett vilket underbart schema jag kommer att få! Skönt!!

Min gamla häst Selma är nu längre inte bara hööks-kändis utan har nu gått och blivit tv-kändis också. Hur ska hennes karriär sluta egentligen!?
Satt o kollade på reprisen på halv åtta hos mig och viiiips så kom Selma i bild. Selma stod ju hos Arnold Assarsson när hon skulle säljas. Och av någon konstig anledning så stod hon i dottern till de som äger gårdens stall ett tag. Mycket märkligt. Men det var alltså mamman som äger gården som var med i programmet.

Imorgon följer jag med Mariah när hon ska upp till Wången och träna för Roberto Cristofoletti, även clinic imorgon kväll. Det ska bli roligt att komma ut på något igen, är ett tag sedan jag var på någon träning eller tävling. Nu är det ju inte så lång tid till tävlingarna börjar iaf!!

Nu ska jag vräka i mig chips och dipp med mamma. Vi hörs!


Kommentarer
Postat av: Lina Edström

Men det är ju helt galet!! Sånt bör man väl få veta om sin häst??

2011-01-24 @ 11:47:57
URL: http://www.linafinally.blogspot.com
Postat av: Alex

Jag håller helt med dig där Lina...

Men de trodde väl som sagt att de skulle få köpa henne (eller att hon helt enkelt var deras redan)!

2011-01-25 @ 22:36:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0