ont i hjärtat

Att det kan göra så ont att förlora ett husdjur är helt sjukt. Hur kommer det att kännas när man förlorar en närstående ur familjen eller en nära vän!? Jag kan inte föreställa mig.
Det känns fortfarande som en dröm som jag ska vakna ur... Min fina, snälla, lilla hund kan väl inte vara död?
Att jag aldrig mer ska få se henne och hålla henne i min famn känns som ett skämt! Tomrummet som hon har lämnat efter sig kommer aldrig att kunna fyllas.
Tur att Kotte fortfarande finns kvar, han är dock lite deprimerad han med. Undrar nog var Hilda är någonstans, fast jag tror att han vet. Det känns som att han har känt på sig att hon har varit sjuk.. Men jag förstår om han också är ledsen som har haft henne i sitt liv lite som en mamma ända sedan han var valp. Han har aldrig varit själv så jag tror nog att han vill ha en kompis.

Aja, livet går vidare som sagt.
Idag har jag haft två prov, i internationell ekonomi och i matte. Internationella ekonomin provet var kanske det roligaste provet jag haft i hela mitt liv. Vi fick några instuderingsfrågor för några dagar sedan som vi skulle göra anteckningar på för att provet skulle handla om det och vi skulle få ha anteckningarna med på provet. När vi kommer idag och ska ha provet är det exakt samma frågor! Så det var helt enkelt att skriva av anteckningara rakt upp och ner. Men det var helt okej, fler såna prov röstar jag för.
Matte provet gick väl sämre kan man säga. Kan vara för att jag inte fattar någonting alls... Skulle nog behvöva en privatlärare för att jag skulle förstå mig på Matte C. Det är så pinsamt att jag dör. Jag har aldrig haft ett G i något matte betyg. Jag har haft 2 VG och 4 MVG om man räknar med högstadiets fyra betyg och Matte A och B. Och nudå kommer det bli ett G, det är inte okej. Men men sånt är livet!

Imorn är jag ledig, eller jag ska nog inte säga ledig ändå, måste plugga. En hel del också.. Matte, rättskunskap och internationell ekonomi. Men det ska jag väl klara av. Haha!

Nä nu ska jag nog sätta mig framför soffan och mysa med Kotte! :) Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0