praktik

Nu känner jag mig rätt sliten efter helgen. Jag fyllde ju år i fredags så då blev det utgång i stan med Lina och co.
Det var faktiskt en rolig kväll men det var lite för mycket folk på krogen tycker jag..
Jag hann även med att träffa Lina E som var hemma över helgen, det var mysigt!!
Igår kväll va vi hemma hos andra Lina och drack lite innan vi åkte upp till Elin där det var överraskningsfest för Carola som fyllde 18 i måndags. Det blev en sen kväll det också så idag är jag lite seg, men det förtjänar jag väl.

Idag har systrarna med familj och mormor varit här och fikat, så det blev några presenter idag iaf. Jag lär nog aldrig växa ifrån att vilja få presenter. Haha! Dock blev det mest bara pengar men det är ju alltid nödvändigt!  

Veckan som kommer ska jag ha praktik! Så min praktik blir att vara med Mariah och Elin i stallet.. Det ska bli skönt att vara ifrån skolan lite, även fast vi inte har så mycket nu eftersom vi precis bytt schema och påbörjat nya kurser. Det ska bli spännande att se vad jag får för betyg i de kurser vi precis läst klart....

Men nu ska jag åka upp till Pilla och Per och äta lite mat med dem idag. Vi hörs!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0