SJUK.....

Något är inte bra med min kropp... Vad det är kan jag inte säga. Hade jag inte vetat bättre hade jag trott att jag var gravid eller i övergångsåldern påväg in i klimakteriet. Men det är väl omöjligt när man är 18 år!?
Jag har ju varit förkyld med feber i en vecka nu och trott att det varit däför som jag varit extra hängig men det kan inte bero på det. Jag mår illa, ungefär konstant hela dagen, får svettningar, är yr, orkar inte göra annat än att ligga i sängen. Någon som har ett förslag på vad dessa konstiga syndrom är!?
Annars är ju livet ganska bra... HAHA!

Fick se mitt preliminära schema för vårterminen. Kan nog vara det bästa schema jag kunde ha fått, typ!
Mån: 12-13.25
Tis: 12- 14.45
Ons: Ledig
Tors: 8.15-11.00
Fre: 8.15- 11.00
Ja ni förstår ju varför jag är nöjd med det schemat...

Jag väntar fortfarande på att Pernilla ska lägga in thailandsbilderna på datorn. Men den som väntar på något gott väntar aldrig för länge eller hur var det där?

Nu ska jag iaf ta äta lite spaghetti och bacon för det är väl det enda som går ner i min kropp. Hörshej!

Kommentarer
Postat av: Sofie Ö

PRECIS samma symptom som Camilla hade när hon fick sin blodsjukdom... In och ta lite prover!! Om man blir yr sådär så har du ju för lågt blodtryck. Så ring farbror doktorn imorgon, PRONTO!! :) Och krya på dig!

2011-01-11 @ 21:52:08
Postat av: Anonym

Usch, Sofie nu har du skrämt mig!! Men det är väl bäst att jag gör det!!

Tack ska du ha för att du delar med dig av denna information! ;)

2011-01-12 @ 15:32:20
Postat av: IDA

Kan du inte ha frågestund någon gång?

2011-01-13 @ 20:15:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0