skola

Ja imorgon börjar skolan och jag känner mig inte alls pepp.. Jag är sjuk, IGEN, förkyld med feber, värk i hela kroppen och en näsa som snorar.. Kan det bli sämre!?
Har iaf suttit och skrivit klart engelska bok recenssionen nu, vilket var super för att vara mig... Nu är det bara att göra klart EU arbetet, plugga matte och jobba lite med projektarbetet. Det ska jag väl klara av!

Filmkvällarna hos Linn var mysiga. Det blev två kvällar som jag stannade, åkte hem tidigt igår.
När jag kom hem supertrött blev det en heldag i stallet. Hoppade Loppan och Rosie. Loppan skötte sig bra. Det han behöver är språng i kroppen. Han är väldigt lydig, ibland lite för lydig... Så nu är det bara träning som gäller. Elin anmälde oss på en Gabbyträning första helgen i februari, kan vara bra!
Jag känner att jag är väldigt ringrostig. Nästan lite pinsamt hur dålig jag känner mig.. Att det går så fort ur kroppen är ganska sjukt. Förhoppningsvis kommer jag in i det snart nu när jag har en riktig häst igen...
Rosie hoppade också bra, vi har fortfarande problem mellan hindrena då hon springer lite för mycket. Kommer nog ta ett tag innan det försvinner. Skulle vilja hitta ett bett som funkade riktigt bra. Har inte hittat något sådant ännu så jag rider på hissbettet. Tänk om nån bara kunde säga åt mig vad som skulle fungera bäst på henne! Det skulle vara toppen det! Men men bett har alltid varit ett problem på Rosie, jag är glad att hon hoppar bra iaf!

Nä nu skall jag fortsätta med lite plugg (?) sen ska jag åka hem o lägga mig! Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0