sorry

Sorry för den dåliga uppdateringen...
Vi tog oss hem hela och välbehållna från Thailand som tur var. Flyga är inget jag gillar skarpt så det var 12 väldigt jobbiga timmar hem. Men ack så skönt det var att komma hem till 30 minusgrader. Flygplansdörrarna gick inte ens att öppna för att det var för kallt så det blev en halvtimma extra på flyget innan vi fick kliva ut.. Då var man måttligt less.. Haha!
Men Thailand var ju helt klart en upplevelse för livet.. Superskönt var det. Vi hade dock inte så bra väder. 4 heldagar med sol, sen var det mycket mulet och regn. Det är ju väldigt varmt ändå men man vill ju liksom åt solen också.. Men men, de sa att de inte haft så dåligt väder på 30 år, ganska typiskt...
Per och Pernilla står för bilderna så jag ska fortsätta att tjata på dem så jag kan lägga ut lite bilder.

Julen var super mysig.. Vi var dock väldigt trötta men det var roligt att träffa alla igen och äta all god mat.
Jag var ute på juldagen här i Bräcke, det var riktigt roligt faktiskt. Mycket folk var det också.. Lina och Jonas var hemma så dom var med ut vilket var jätte roligt eftersom jag inte träffat dem sedan de flyttade... Vi förfestade hos Marielle och Kristian som har köpt vårat gamla hus, det var lite konstigt men roligt också.. Det kan nog bli riktigt fint när de är klara med renovering och så..

Nyårsafton igår spenderades i stan med mestadels klasskompisar.. Det var roligt att träffa alla igen och det var en jätte trevlig kväll.. Får hoppas på att detta år blir bra!

Ikväll ska jag spela spel med Per och Pilla... Myspys... Vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0