Måndag 4 juli

Tävlingen igår gick inte så jätte bra! Inte så bra som jag hoppats. I 1.20 hade jag ett pet, helt mitt fel och i 1.30 hade jag två pet varav ett var mitt!
Hon kändes superfin på backen men i höger varv i hoppningen var hon helt mongoliserad.. Hon var inte bara tjaffsig som hon kan vara, utan hon verkligen bet tag i bettet så jag inte fick någon kontakt med henne. Så alla rivningar kom i höger varv, hon hoppade super och var fin i vänster varv. Haha! Två av peten kom för att jag inte fick tag på henne och hon tog inte halvhalten så hon fick väldigt stora språng på två oxar, jag skulle helt enkelt ha tagit tag i henne ordentligt. Det är jättesvårt när hon är såhär ojämn eller vad man ska säga, nu var det inte samma problem som jag haft. Det kanske inte ser så svårt ut men det är det verkligen!!!
Men men det är bara att träna på! :)

I övrigt har det inte hänt så mycket, jag jobbar på och det går bra.
Jag har varit ute och sprungit nu ikväll och det gick faktiskt riktigt bra så nu blir det stenhård träning framöver!

Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0