tur

I söndags var vi iväg på tävling igen. Jag, Mariah, mamma, Lina och Jonas! Det var superroligt att L och J följde med också!
Rosie hade ett ner i 1.20 och et ner i 1.30. Hon var inte så fin i 1.20 men väldigt fin i 1.30. Rev utsprånget ur en
trekomb, men är supernöjd med den rundan ändå!

Här kan ni se filmen från 1.30!
http://youtu.be/esra2xyELDY


I helgen är det brunflos tävlingar som vi ska åka på. Hon går alla tre dagar, 1.20, 1.30, 1.35! Roligt att rida 1.35 också så vi börjar komma upp i höjderna!

Nu är jag ledig i 7 dagar men förmoodligen kommer det gå superfort för de skall spenderas i stan med tävling och sedan stråket som öppnar på fredag!
Jobbade på bilbingon nu ikväll som vi har varje onsdag, hjälpte några norska tanter som blev lite för fulla och inte riktigt såg vad man skulle dutta för nummer så jag tjänade mig en liten extra slant ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0