Tisdag 12/7

Det är inte så mycket som hänt sedan sist... Jag jobbar o jobbar!
En rolig nyhet är iaf att jag fick ledigt under Brunflo tävlingen så Rosie får då åka på meeting i tre dagar! Samtidigt så öppnar stråket och jag är ledig från torsdag- onsdag så det blir nog några dagar där!!

Rosie har kännts fin i veckan, tom så att jag kan hoppa på vanligt bett, dock kommer jag inte tävla på det för hon är lite mer bommar men det funkar fint att träna på!
Loppan kommer inte igång riktigt än så honom får vi vänta med!

I fredags var det avskedsfest för Linn som åker till USA på måndag och ska vara där i ett år! Det var en jätte trevlig fest trots att jag var nykter. Det känns som att det är det jag skall vara framöver. Så skönt dagen efter när man inte mår dåligt!
Imorgon ska ja och Linn åka och se på sista Harry Potter flmen. Jag är alldeless ivrig! Längtar som en tok..
Ikväll har jag natten på jobbet så då ska jag minsann ta mig igenom Halvblodsprinsen och dödsrelikerna del 1!

Vi hörs!!


vi spelade lite kubb, måttlligt less var jag på de här två som intekunde vara seriös i två sekunder ens... ;)



sedan spelade jag och per mot linn och pontus, vi var ganska överlägsna!!



jag och janne


Kommentarer
Postat av: Linn

Man ska inte alltid ta allting så seriöst Alex ;) längtar tills imorgon när vi sitter med popcornen i knäet och glasögonen på och flyger med Harry :D

2011-07-12 @ 11:45:05
Postat av: Alex

Förstår att det är lätt för dig att säga ;) det blir galet med popcorn med smörkrydda på och Harry p! Cant wait! :D

2011-07-13 @ 07:28:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0