Fotboll

Just nu sitter jag och tittar på fotbollen och väntar på att Pilla, Per och det nya tillskottet i familjen Mattsson, Esbjörnsdotter ska komma hem.. Zlatan levererar och levererar.. 3-0 står det nu efter 37 min, får se hur det kommer sluta..


Igår fick Rosie och Loppan hoppa lite grann. De kändes fina båda två men är dock lite slarviga, eller inte slarviga bara inte tillräckligt flashiga för min smak.. Haha! De hoppar otroligt mycket bättre på tävling, iaf Loppan. Det måste bero på min ridning, blir lite ineffektiv på träning. Men det är bättre att de hoppar bra på tävling än på träning såklart!

Idag red jag Loppan på en av åkrarna, det gick fint. Sedan var det dags för Connie att komma ut på en tur. Hon har ju vilat lite men nu är det time att komma igång igen innan hon ska åka till Mathilda som har Calippo. Mer okomplicerad treåring eller häst över huvud taget får man leta efter.. Inga problem med någonting. De brukar ju kunna vara lite busiga när de stått men icke, galoppfattning hade hon inte heller glömt! Måste vara hennes fantastiska mamma som hon brås på! Haha!
Jag har försökt skicka bild från mobilen flera ggr men blogg.se vill inte samarbeta (vilket händer rätt ofta)!


Kommentarer
Postat av: Elin

Förlåt att jag skällde på dig om schabraket idag...

2011-06-07 @ 21:18:32
Postat av: Elin

Förlåt att jag skällde på dig om schabraket idag...

2011-06-07 @ 21:19:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0