Rosie

Det har blivit ävldigt lite bloggande nu! (Hur nu det kan komma sig när jag varit ledig)!
igår var det ia tävling hemma och Rosie fick gå en 1.20 och tog och vann! Det var en A:0/a så jag satsade och red fort vilket gick vägen! Hon känns super fin nu! Det är roligt att hon har sin topp som 15 åring! ;) Och bättre ska det väl bli, hon är ju inte hoppade jätte mycket efter sin bebis!

I övrigt har det väl inte hänt så mycket. Har köpt mig en iphone 4, det var verkligen värt pengarna!!

Nu ska jag gå iväg och jobba, mitt första pass för sommaren börjar jag med en natt! Men vi hörs snart igen!


Kommentarer
Postat av: Niles

Jag tycker att du ska blogga mer!! Vet du förresten vem Foki är?

2011-06-20 @ 15:46:41
URL: http://dirtyhome.blogg.se/
Postat av: Alex

Ska bli bättre på att uppdatera!! Ja, jag vet vem Foki är.

2011-06-21 @ 19:54:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0