sommar

Vilket väder vi haft nu i några dagar, nu kommer sommarkänslorna fram på riktigt! Tänk om det kunde hålla i sig och vara hela sommaren! Då skulle man inte behöva längta bort och åka utomlands. Nu har vi ju inte den turen här i Sverige och Norrland!

Tänk om man skulle ha så mycket pengar att man inte behövde jobba. Vad mycket roligt man skulle ha!
Just nu skulle jag vara på P&L isf istället för att jobba. Jag skulle åka utomlands precis när jag kände för det, göra allt möjligt roligt med hästarna, det mesta av pengarna skulle gå till hästarna förmodligen. Men tänk vad skönt om man inte skulle behöva bry sig eller oroa sig över pengarna, vilken lättnad det skulle vara. Jag väntar fortfarande på de där miljonerna som jag kommer att vinna (eller så kommer jag att gifta in mig i en rikemans familj).

I tisdags när Rosamunda hoppade så hoppade hon fint. Hon känns väldigt fin nu! Är dock fortfarande lite jobbig i höger varv då hon blir lite mer tjaffsig och ibland biter tag i bettet så jag får svårt att styra. Men det har verkligen blivit stor skillnad från i julas när jag började hoppa henne efter sin vila med fölet. Så jag hoppas att det bara ska bli ännu bättre. Hon känns finare nu än innan hon fick Rockie och då gick hon ändå 1.40 så jag hoppas att det inte är allt för långt lvar innan hon kan gå det igen!

Nä nu ska jag lägga mig (eller ligger ju redan) och titta på Grey´s så att jag kan sova gott sedan! Vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0