sundsvall

Idag har jag varit på en tripp till Sundsvall med Pilla, Per och barnen, en riktig familjedag kan man säga!
Jag hade inga ärenden att uträtta mer än att jag skulle köpa mig ett par stigläder till nya sadeln, ska även köpa Mariahs röda stigbyglar till att sätta på, kan nog bli lite häftigt. För er som inte vet har jag fått mig en equipe sadel för några veckor sedan, och gud så glad jag är över denna sadel, vad stor skillnad en sadel kan göra! Än så länge har hästarna hoppat med placering i alla de fem klasser som de gått sedan jag fick den! Måste ju helt klart vara sadeln. ;)
Jag köpte mig även body butter från body shop som var på halva priset, behövde det så det var ju helt klart ett kap! Var även väldigt sugen att köpa startkittet från id-sminket men avstod då det kostar 1000 kr och jag har lite annat som jag även vill köpa! Tex en ny tävlingskavaj! Men när jag fått min lön ska jag nog unna mig det minsann!

Imorgon ska Rosie få hoppa lite, tävling på söndag i Timrå. 1.20 och 1.30 skall hon få gå! Hoppas på fint väder och att hästen hoppar bra!



Denna doft blev det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0