Tisdag

Idag slutade jag halv tio eftersom jag hade natten, då åkte jag till stallet och red. Jag red en sväng på Rosie och Sofia var snäll och skrittade på Loppan, han har stått en vecka nu!
Rosie var fin, så fin som hon kan vara. Hon är ju alltid lite tjaffsig i munnen men det är något man får bortse när man bedömer om hon varit fin eller inte.

Igår var de båda hos tandläkaren, eller tandläkaren var här rättare sagt. Loppan hade lite hakar på någon tand (han har överbett därför kommer de). Men det var inge större problem, han ska kollas igen inom ett år.
Rosie hade inte heller något störra fel, lite sår för att hon går och biter emot så jag rekomenderades att rida på remontgrimma för att hon fått sår precis efter nosgrimman. Så jag får testa helt enkelt. Hon behövde inte på någon återkoll så det var ju bra!

Nu på efm har jag myst med Mejsan och Mille! Ska även sova här hos Pilla så kvällen kommer att spenderas i sämgen med Mille på bröstet!






Rosie efter vinsten i söndags, den nedre bilden är tagen av fotograf.



Meja var o red idag på Rosie



Sånt här mys har jag och Mille på kvällarna



Sötnos!!


Kommentarer
Postat av: Johnny

Hejsan Alexandra :D härlig blogg!

Du får säga till om du vill ha någon bild :D

hare gott

2011-07-29 @ 23:02:16
URL: http://www.fotografjohnnylundgren.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0