ett ljus i mörkret

Jag vet att det varit dålig uppdatering nu och jag är ledsen för det men det har inte riktigt varit prio ett nu...

I onsdags så kom tyvärr Shiny (Mariahs travhäst) och Connie lös och sprang ut på E14 vilket resulterade i att Shiny blev påkörd så olyckligt att hon fick avlivas på plats. Det är något som inte får hända men tyvärr hände det. Jag lider verkligen med Mariah för att det är inte ett bra eller ett värdigt sätt att dö för en häst! Och det är inte roligt att se sin häst lida på det viset heller, förmodligen pumpade adrenalinet på Shiny för fullt så hon inte kände för mycket! Men nu har hon galopperat iväg på de gröna ängarna!

När det händer en sådan incident så är det många gamla sår som rivs upp... Tex när jag fick ta bort Totte, Hilda eller som när Selma flyttade. Men nu är det inte en själv eller någon annan än Mariah man ska tänka på så alla tankar går till henne!

"Ett ljus i mörkret" som Mariah sa är att Stefan och Elin äntligen fått sin lilla son, Adam. Helt perfekt var han och tittade ut på sin mors födelsedag. Vilken present!! Jag känner mig som en slags extra moster och det tycker jag att jag har rätt att göra! ;) Nu längtar jag tills jag ska få se honom i verkliga livet!

Det bler mer uppdatering förmodligen imorn annars blir det på söndag efter tävlingen. Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0