Jobb

Anmälde till nästa tävling som är nästa helg igår. Loppan får gå 1.05m på fredag och Rosie får gå 1.20 på söndagen. Önskar att jag hade en hel hög med hästar att tävla för gud vad roligt det är. Längtar tills de är mer i täävlingsskick båda två så man kanske kan rida lite högre klasser på dem!

Lovet som jag hade tänkt skulle bli lugnt och så blev helt klart ett jobblov!
Ska jobba 45h denna vecka. Inte direkt vad jag är van vid men det är väl värt det när man får pengarna! Jobbar mån-lör och sedan på söndag har jag stallet och så är det träning, så det blir inte en lugn stund för mig denna vecka. Nästan så att man längtar till nästa vecka då det blir lite lugnare igen med skolan. Haha...

Hann iaf med att hälsa på lille Adam, Elin och Stefan igår. Fy tusan vilken sötunge. Och så liten han var, har inget riktigt minne av att de är så små i början, men de växer fort de små krabaterna!

Nä nu ska jag snart lägga mig och sova. Imorgon väntar 9 timmars arbete! Hörs!







Tur att det finns några som har med sig kameran! ;)


Kommentarer
Postat av: Elin

Vilket tjusigt ekipage!

2011-03-09 @ 10:11:50
Postat av: Maria Molin

Tjohoooo för bilder :) MERA SÅNT!!!:)

2011-03-09 @ 18:44:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0