måndag

Nu har det inte blivit något inlägg på ett tag igen men det har helt enkelt inte hänt något som är värt att skrivaa om!
Jobbade som sagt var nästan hela förra veckan. Nu när skolan har börjat igen är det lugnare än vad mitt lov var, men det genererar ju pengar ;)

Igår tränade Loppan och jag för Nina. Det var lite banhoppning på schemat. Det gick hyffsat bra! De bra sprången kommer oftare numer så förhoppningsvis blir det nog riktigt bra i slutändan!  
Rosie fick hoppa banan efter träningarna. Hon hoppade också riktigt bra! Hon var fin mellan hindrena också! Trodde inte at hon skulle vara så rolig eftersom jag inte hann rida så mycket själv på henne förra veckan utan det var mest små tjejerna som red henne! Hon är ju lite speciell och blir extra tjaffsig när hon inte är riden ordentligt!
Jag har precis beställa ett kombinationsbett till henne och hoppas på att det kommer att funka på henne. Tror att det kan göra det eftersom hon funkar bra på hack och hävstång.

  Så här ser bettet ut!


Det är ju tävling till helgen igen. Ser jag fram emot. 1.05 med Loppan på fredag och 1.20 med Rosie på söndag..

Nä nu ska jag slänga ner mig i soffan och titta på tv! Vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0