Projekt

Sitter och jobbar med projektrapporten för fullt, samtidigt som jag skriver på bokrecenssion. Roligt!!
Men snart är det klart som tur är!

Det har itne hänt mycket på hästfronten alls, dom har gått lite lugnt nu i veckan och det kommer att bli en till lugn vecka för dem. På torsdag kväll åker jag till Umeå med Mariah på tävling, tar dock inte med någon egen häst för Loppaan är inte riktigt redo för en sån tävling än och och rosie har ju som sagt var inte tävlat så mycket än sså hon behöver inte åka så långt än.
Ska iaf få träffa Selma då som jag inte gjort på jätte länge. Det ser jag fram emot! Kommer säkert att riva upp lite gamla sår men det är det absolut värt!







Här är lite bilder från inridningen av Connie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0