Bättre sent än aldrig

1 maj, nu är det verkligen vår och sommar på gång. Vilken vecka det har varit med vädret, helt super. Dock var det inte så fint och varmt idag men det blir bättre!

Igår på självaste sista april käkade jag middag med systrarna och deras familjer sedan bar det av till stallet för att kolla på lite brasa. Senare på kvällen var jag med Linn och Carola, myste och spelade kort innan vi drog till ishallen där det var någon slags fest. Mest urartade fest jag någonsin varit på, tur att jag var nykter! Fy fan hur folk beter sig.

Idag skulle lilla snuffs Hilda fylla 11 år om hon hade levt. Nu är det över 3 månader sedan vi tog bort henne, usch tiden går fort!




Så här snygga var vi iallafall när vi var Kiss och vann!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0