Mösspåtagning

I tisdags var det dags att sätta på oss mössorna. Det närmar sig med stormsteg. Om två veckor är allt över. Jag vill inte tänka så, nu ska jag bara ha roligt de här dagarna som är kvar så får man komma tillbaka till verkligheten efter studenten.
Men tillbaka till mösspåtagningsmiddagen som vi hade tillsammans alla treor på skolan tillsammans med lärarna. Det var trevligt med god mat, alkoholfritt eftersom skolan bjöd på middagen men det funkade ändå, det hade förmodligen varit lite trevligare om man druckit alkohol och blivit lite mer spontan.
Jag tror dock inte att jag kommer att ha på mig mössan så mycket, känner mig inte så snygg i den.. Haha! Sen har jag en känsla av att den inte kommer vara så fin till studenten om man använder den mycket innan. Sista veckan lär man väl bo i den så jag kan skippa den någon dag till!

Här kommer lite bilder från middagen








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0