Promday

Imorgon är det dags för bal. Jag ska gå med Andreas som går i min klass. Jag hoppas att det kommer bli väldigt roligt, har höga förväntningar, kanske man inte ska ha..
Men imorgon kommer iaf minst sagt bli en hektisk dag. Upp i tid, ska försöka hinna sola, sedan är det dags för håruppsättning och smink. Köra in till stan, byta om, ta mig till Michelle för lite förmingel och sedan åka iväg till balen som börjar 18.00.
Ska ta mycket bilder med min fina dyra digitalkamera. Haha!

Jag har alldeless för mycket att göra i skolan nu!
* En svenska uppgift
* Göra klart svenska talet och hålla det
* Filosofiuppgift
* Tenta av 150p kurs, småföretagande A och B
Är det någon som känner att ni har lite att göra så är det bara att höra av sig, jag kan ställa upp med lite arbetsuppgifter.

Loppan och Rosie fick hoppa lite smått igår. Känns på dem att de inte har hoppat så mycket nu på ett tag. Skulle behöva hoppas åtminstonde två gånger i veckan men nu har det bara blivit en gång. Blir mer fokus på dem så fort skolan är över.
Loppan fick sova kvar i Bräcke inatt så jag red ut på honom idag och gjorde ett ordentligt galoppass.
Han var väldigt snäll (vilket han inte är i Mälgis) och var superfin. Blev lite galoppobyten på vägen också!

Nä nu ska jag titta på Big Brother! VI hörs!



Så här fina är Lina och Per ikväll när de är på bal! Önskar att jag hade varit där och sett dem!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0