Tävling Ånge

Igår var Loppan iväg och hoppade i Ånge. Han fick gå en 1.05. Vi fick ett stopp, tydligen ett väldigt otäckt hinder, haha! Sedan rev vi ett hinder, dock helt mitt fel för att jag tog tillbaka honom för mycket!
Annars hoppade han superbra! Det är ju tråkigt när det blir sådana missar men han är ute för att lära sig och har inte varit ute så mycket så man får vara nöjd med det lilla tycker jag. Hade jag haft honom för fyra år sedan hade jag väl surat hela dagen om han inte gått nolla, men nu kan jag faktiskt fokusera på de bra sakerna ist vilket jag tycker att man ska göra!

Här är film från tävlingen.
http://www.youtube.com/watch?v=Mflgd8hSJmY&feature=channel_video_title


Nu är jag klar med det mesta i skolan, känns helt underbart. Jag vill inte att den här veckan ska ta slut, vill inte sluta. Självklart vill jag ta studenten men det känns vemodigt!!
Ikväll är det körfältsgrillen så då blir det mys med klassen innan!
Vi hörs!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0