Tävling Näset

Igår var jag iväg till Näset och tävlade med Rosie och Loppan. Det gick riktigt bra och båda skötte sig (dom har blivit lite väl kära i varandra så trodde att de skulle riva transportn när de stod själva).
Loppan gick 1m och 1.10m, han hoppade superbra och var nolla i båda klasserna. Dock fick han två tidsfel i 1.10 för att han fick för sig att han var rädd för något och strannade och stegrade mitt i banan men jag är super nöjd med honom ändå. Det var ju trots allt bara hans andra 1.10!
Rosie var också duktig, hon var nolla i grunden i 1.20 och rev ett i omhoppningen men kom ändå 6a på det. Hon gick sin första 1.30 på nästan tre år och det gjorde hon super! Det var en A/0:a, rev ett hinder men hoppade bra och kom 2a! Det var verkligen jätteroligt att rida lite större klasser igen!

Imorgon är sista "skoldagen" innan studenten som är på onsdag. Jag vill inte sluta nu, jag vill ta studenten men jag vill inte sluta! Jag kommer sakna allt och alla oerhört mycket! Men men nu ska jag njuta av de två sista dagarna med klassen!!

Vi hörs!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0