Bra det går

Allt går så himla bra nu.... Eller inte. Datorn där hemma funkar typ inte (virus), telefonen har fått nåt ryck och går inte att ladda. Blir så himla le. Nu måste jag lämna in den antar jag o hoppas på att den hinner nli klar innan jag åker, är ju bara en och en halv vecka kvar nu.




Jag måste dra ner hästarna till ridhuset var och varannan dag. Loppan går inte att rida ut på själv för tillfället och det är stenhårt på plan så det finns bara ett att göra.
Jag klippte honom i veckan så nu är han iaf fin. Är ju inte allt för länge sedan jag klippte honom men pälsen växer som ogräs. Rosie måste också klippas innan jag åker... 

Det blir inte en lugn vecka skulle jag tro, jag måste packa, och rida,  jag jobbar tisdag och torsdag, på fredag ska jag in på badhuset med barnen. Det ska bli skoj!

Vi hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0