Iphone

Har varit in till stan idag, har bla lämnat in min telefon eftersom den inte går att ladda längre. Nu kommer jag att få vara utan iphonen i typ två veckor. Inte kul! Dessutom komer jag få en helt ny vilket iofs är bra MEN alla bilder, filmer etc kommer att vara borta!! Åhhh, självklart händer detta mig!  
Förmodligen komer de väl skylla på fuktskada vilket resulterar i att man får betala själv.
Jag tar väl fram nån gammal telefon här hemma eftersom jag heller inte fick en lånetelefon! Kul!

För övrigt så är det ju bra.........
Träffade Linn från min klass när jag var in till stan, det var skoj. Blir ju inte så ofta man ses nu mera vilket är tråkigt!

Imorgon ska jag dra ner hästarna till klubben och rida igen. Loppan ska få galoppera imorn, haha! Han har inte gjort det på flera veckor. Han är alldeless prillig nu, har fööör mycket överskottsenergi så det är bra att han kommer igång ordentligt nu och får göra av med lite energi.
Han har gått i sjukhage länge nu också vilket gör att han inte rör på sig så mycket. Jag törs inte sätta honom i någon annan hage nu då kommer han defenitivt göra illa sig så som de ser ut nu..... När leran fryser blir de inte roliga alls!

Nä nu ska jag slänga mig ner i soffan med Per och Pilla och titta på karatefylla (sjukt program). Vi hörs!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0